ПСИХОЛОГИЧЕСКО КОНСУЛТИРАНЕ И ПСИХОТЕРАПИЯ

с възрастни,  деца и юноши

ОБЛАСТИ НА КОМПЕТЕНТНОСТ:

ТРЕВОЖНИ СЪСТОЯНИЯ – депресия, страх, стресови ситуации и напрежения в ежедневието, негативни мисли, паник атака.

СЕМЕЙНИ И ПАРТНЬОРСКИ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ – Конфликти в семейните отношения; Емоционалните състояния при партньорите – приятели и сексуални контакти.

Кризи в семейното съжителстване;

РАБОТА С ДЕЦА – взаимоотношения на децата в социалната среда и в семейството

РАБОТА С ЮНОШИ – криза на тийнейджърската възраст, опасност от зависимости, приоритети във взаимоотношенията.

Психотерапия при психосоматични заболявания. Психосоматика имаме, когато тялото реагира на някакъв вид напрежение или проблем като го превръща в симптом. Използвам няколко вида психотрапевтични методи като за основен считам позитивната психотерапия. През последните 5-6 години включих и сензитивни тренинги за работа с подсъзнанието, тъй като с тях можем да направим промяната трайна. Сензитивните тренинги са нещо, което може да се използва с години и да се превърне в собствена система за самопомощ. Така че, има много начини да се намери пътят за подобряване на състоянието на човек с психосомятично заболяване като например: Страх и депресия; Дискова херния; Кожни болести и алергии; Нарушения в сърдечния ритъм; Инфаркт; Диабет; Заболявания на щитовидната жлеза; КашлицаНарушения в съня и др.

МЕТОДИ НА РАБОТА :

Позитивна психотерапия;

Диагностика на психологичен проблем;

Автогенен тренинг;

Сензитивен тренинг;

Хипноза и Хипнотерапия;

Регресия;

Медитация;

Рейки сеанси;

Йога нидра;

Дихателни техники;

КАК ДА СЕ ЗАПИШЕТЕ ЗА КОНСУЛТАЦИЯ?

Пъви вариант – Обадете се, за да си запишете час на телефон 0887 689903 – Люба Комитова.

Втори вариант – Онлайн консултиране  чрез Skype. Първо уговаряме сесията по телефона.

Кабинетът ми за консултиране и психотерапия се намира на адрес:

гр. Бургас, бул. „Ст. Стамболов“ № 120, ет. 3, стая 314

Заплащане – вижте тук.